Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Om du fortsätter innebär det att du accepterar att cookies används. Jag förstår!
Starta BankID-programmet och skriv in din säkerhetskod.

Kommunvägledare till Hylte kommuns Kontaktcenter - semestervikariat
Hylte:2021:16

Välkommen till oss i Hylte!
Vi är den lilla kommunen med de stora möjligheterna där våra medarbetares trygghet och utveckling alltid går hand i hand med organisationens vision.

 

Våra verksamheter karaktäriseras av korta beslutsvägar där du som medarbetare verkligen kan göra skillnad med ditt engagemang. Då vi arbetar med att leverera samhällsservice till våra invånare bidrar du inte bara till din egen utveckling utan även till samhällets utveckling i stort. Vi är stolta över vår kommuns verksamheter och dess 1100 medarbetare.

Vill du vara med och skapa framtiden med oss?

 

Kontaktcenter
Är du serviceinriktad, kommunikativ, lösningsfokuserad och digital? Gillar du att vara med när det händer?

Kontaktcenter fungerar som en väg in för alla ärenden som hanteras i kommunen och

kommunvägledarna ska kunna besvara en stor del av de frågor som dagligen kommer till

kommunen. Kontaktcenter består av fyra medarbetare som arbetar i ett team. Kontaktcenter tillhör kommunledningskontoret.

 

Arbetsuppgifter

I arbetet som kommunvägledare gäller det att föra en god och konstruktiv dialog med verksamheterna för att utveckla servicen till medborgarna.

Det dagliga arbetet i kontaktcenter innebär att du tar emot besökare och svarar i telefon samt hanterar inkomna frågor via bland annat e-post.

 

Under pågående telefonsamtal hanterar du dator där du till exempel skriver in uppgifter eller söker information. Ditt arbete består till största delen av att svara på medborgarnas frågor genom att söka, registrera och ge information.

 

Kvalifikationer
Vi söker dig som är en serviceinriktad, positiv och utåtriktad person, som har en lämplig utbildning som är relevant för tjänsten och som tillsammans med din arbetslivserfarenhet kan ses som en tillgång. Om du har erfarenhet av kundnära arbete är det positivt.

Du är ansvarstagande och noggrann men också lösningsfokuserad. För uppdraget krävs stor flexibilitet, lyhördhet och mycket god samarbetsförmåga.

Du ska ha en administrativ förmåga och ha intresse för att arbeta med digitala system. Du är van att arbeta strukturerat, målfokuserat och är en god kommunikatör både i tal och i skrift.

Språkkunskaper utöver svenska och engelska är meriterande.

Vid tillsättningen lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet.

Vi ser gärna att du bifogar personligt brev och cv.

 

Anställningsform/Varaktighet
Semestervikariat, även eventuell möjlighet att vara timvikarie under hösten


Omfattning
Heltid

 

 

Lön
Individuell lönesättning

Tillträde
2021-06-14


Sista ansökningsdag
2021-03-14

 

Urval och intervjuer kan komma att ske löpande under ansökningstiden, så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt!

 

Inför rekryteringsarbetet har Hylte kommun tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.

Upplysningar
Anna-Carin Asteberg, enhetschef Kontaktcenter, 0729-81 83 78
Fackförbundet Vision, Annika Åkesson, annika.akesson@hylte.se

 


 


Visa annons som pdf